zondag 13 november 2011

Amimammie

Welkom op m'n blogje!
Een nieuw blog voor een "nieuw" leven.
Een aantal jaren geleden wilde ik heel graag haken leren...
...heel stoer begonnen maar ik kwam er steeds geen wijs uit en gunde mezelf er ook geen tijd voor.
Zag deze leuke Hello Kitty figuurtjes en ben er al meerdere keren
aan begonnen maar het lukt niet....
....deze blijven dus op m'n things to crochet list staan.

Sinds juni opnieuw begonnen met het leren van haken en het gaat nu een stuk beter.
Heb al verschillende items gehaakt en vind het steeds leuker worden, hihi nooit verwacht dat het ook een klein beetje verslavend is....
En dan zal ik ook maar gelijk opbiechten dat (haak) patroontjes verzamelen ook een verslaving van mij is.
Heerlijk vind ik het om soms een paar minuten maar vaak ook langer te zoeken naar online patronen en die zijn er heel veel.

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je weer een blog hebt gemaakt, het ziet er erg leuk uit veel plezier met je bolletjes wol
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, wat haak jij netjes! En dan te bedenken dat het eerst niet lukken wilde... Heerlijk om te doen hè, veel plezier er mee nen vergeet niet je volgers mee te laten genieten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen