maandag 14 november 2011

Muziek schaapje

Schaapje heerlijk zitten haken met Drops garen, stoer garen met een mooi resultaat.
In de buik van m'n schaap zit een muziekdoosje en als je aan z'n staartje trekt klinkt er een vrolijk melodietje.
De losse onderdeeltjes hebben weken op tafel gelegen en dan weer vast gezet met speldjes maar ik kreeg het niet naar m'n zin. Ik had het ook al een keertje vastgemaakt maar toch weer uit elkaar gehaald.
Toen vond ik een restje van het witte draadjes garen en dacht als ik het daar eens mee vastzet...
....geen zichtbare steekjes en ook nog een heel erg leuk wollig effect.
Bracht me wel gelijk op een nieuw idee...nog een keertje dit schaapje te haken met katoen en het witte draadjes garen mee te haken.

3 opmerkingen:

  1. Ook wat een schatje weer een leuk speeltje voor de klein Lisa,
    Groetjes tante zus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi! Ben volger geworden. Zou het leuk vinden wanneer je volger wordt op mijnblog. www. stijlenzo.blogspot.com

    Groet Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhh wat lief en wat een leuk idee die roosjes in zijn oren!Heeel schattig!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen